7.00-8.00
Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.
Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz
z dziećmi zdolnymi, zabawy integrujące grupę. Zabawy konstrukcyjne klockami różnego typu.
8.00-8.30
Zabawy ruchowe przy muzyce, poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, higieniczne
i samoobsługowe w łazience.
8.30-9.00
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
9.00-9.15
Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience, kształtowanie nawyku mycia zębów.
9.15-10.30
Realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu
o podstawę programową, organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
10.30-11.20
Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery.
11.20-11.30
Przygotowanie do obiadu lub II śniadania. Czynności samoobsługowe.
11.30-12.00
Obiad/ II śniadanie
Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole.
Pełnienie dyżurów przy posiłkach.
12.00-12.30
Relaks, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, muzyki relaksacyjnej, muzyki poważnej.
12.30-13.30
Praca indywidualna i grupowa z dziećmi, zajęcia rozwijające i stymulujące wszechstronny rozwój dziecka. Pobyt na świeżym powietrzu.
Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela.
13.30-14.00
Czynności przygotowawcze do podwieczorku. Podwieczorek.
14.00-16.00
Zabawy w sali, zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne. Porządkowanie sali. Rozchodzenie się dzieci.